niedziela, 1 stycznia 2012

Essence, colour & go, 85 galactic black

Witam noworocznie :) Jak Wam minął Sylwester? Mój był szalony i to niestety w złym tego słowa znaczeniu. I tu nie chodzi o to, że bar był pełny i przez kilka godzin biegałam między barem a stolikami, serwując drinki, zbierając puste pokale i zmywając w międzyczasie. Po pierwsze, kilku młodych (młodszych ode mnie) osobników płci męskiej bardzo się upiło i trudno było kontrolować ich zachowanie :( Do tego mój współpracownik, manager hotelu, pokłócił się z szefem i zrezygnował z pracy. O północy. Wyobraźcie sobie tylko ten chaos dzisiaj...



A wracając do tematu posta: lakier dostałam od Ani. Dziękuję kochana :* Jest idealny na obecną porę roku :)
  • Dostępność: drogerie Natura, Douglas
  • Cena: 5,49 zł
  • Pojemność: 5 ml
  • Kolor: głęboka czerń ze srebrnym shimmerem
  • Konsystencja: w sam raz
  • Pędzelek: charakterystyczny dla tej serii, fajnie przycięty, wygodny - ja je bardzo lubię :)
  • Krycie: dwuwarstwowiec
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: bez większych problemów
  • Trwałość: 2-3 dni


I got this nail polish from Ania. Thank you :* It's perfect for this time of the year :)
  • Availability: Natura, Douglas - Poland
  • Price: PLN 5.49
  • Volume: 5 ml
  • Colour: deep black with silver shimmer
  • Brush: comfortable
  • Coverage: 2-coater
  • Drying time: standard
  • Removing: no problems
  • Durability: 2-3 days

23 komentarze:

  1. No cóż, dobrze że Tobie się nic nie stało ;) To wina zdjęcia że nie widać błysku na pazurach czy jak zwykle, po prostu wszystkie drobinki zostają w buteleczce?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spodziewałam się, że tak mi się spodoba ; o
    z zasady nie lubię czarnego na paznokciach.
    ale ten jest na prawdę dobry!; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Abscysynko, hm, u mnie na monitorze widać drobinki... shimmer jest dobrze widoczny na pazurkach :)

    Sophie, ja kremowych czerni nie lubię, ale takie z drobinkami mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oby cały rok nie był tak pokręcony jak jego początek.. A lakier ciekawy :) MUSZĘ zaopatrzyć się w czarny lakier ajj

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuu, to sie nazywa wejść w nowy rok z przytupem... To Andy zrezygnował? W każdym razie najważniejsze, że masz to już za sobą. Ściskam mocno i pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję i to bardzo.
    pracowałam teraz kilka dni podobnie, więc potrafię zrozumieć ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek lakieruu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana to ja Ci współczuję takiego powitania Nowego Roku a lakierek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie szalona noc. A lakier bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  10. czerń wbrew pozorom to najbarwniejszy kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor! Szczęśliwego Nowego Roku życzę! Dużo pomyślności i radości! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidzia, nie masz czarnego lakieru? zaskoczyłaś mnie :)

    Kat, wczoraj krzyknął na całe gardło "I quit!"; nie wstał na śniadanie, więc to my z J. musieliśmy przygotować i zaserwować English breakfast trzydziestu ludziom; potem to ja musiałam wymeldować osoby, które dzisiaj wyjeżdżały; teraz Andy zachowuje się normalnie jakby nigdy nic i nie wiem, co się dzieje :( mam nadzieję, że jednak odejdzie

    Lady_flower, w zeszłym roku też pracowałam i było bardzo miło, w tym roku niestety nie było powtórki...

    Paulus, :)

    Wonder_woman, najważniejsze, że przetrwałam :)

    Zoila, :)

    Kleo, prawda?

    Sauria, coś w tym jest :)

    Bella, nawzajem :*

    Beauty Wizaz, :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, tak się nie robi! Zostawił cię samą w tarapatach z mnóstwem pracy... :/
    Należy mu się prawy sierpowy - walnij mu ode mnie
    :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja za to na imprezie sylwestrowej wynudziłam się za wszystkie czasy.
    Ale akcja z kolegą - nie powiem, masakra.

    Drobinki nie w moim stylu, ale wczoraj kupiłam lakier z essence [where is the party?] i muszę go przy okazji wolnego przetestować :).

    Buźka wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buntowniczko, nawet nie wiesz, jaką mam ochotę :)

    Ruda, where is the party jest dość... ciekawy :) to odcień, który się kocha albo nienawidzi...

    Paula, :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej, to faktycznie wieczór pełen atrakcji... mam nadzieję, że reszta roku będzie choć trochę spokojniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uuu, zaszalał. Mam nadzieję, że to oznacza, iż nadchodzi nowe, lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ada, oby była!

    Słomciu, ja też... bo w kuluarach się mówi, że A. jednak nie odchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakiego top coatu używasz? Twoje paznokcie zawsze tak pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Quera, na zdjęciach nigdy nie mam top coata, a jeśli mam, piszę o tym :) ten lakier ma tak sam z siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...